simple hit counter
image
Tuesday 14 October 2008

След като за един кратък отрязък от време Crystal Castles циркулираха в личния ми playlist, парчетата скоро ми станаха до непоносимост познати... И ето че Бог прати французите.

Kap Bambino са също толкова лишени от класа и тяхната звуковата бъркотия от песни за любов, за омраза и за омраза към омразата, всичките ей тей агресивно поднесени.. раздвижват в "танц", подобен този на Caroline Martial - лудата вокалистка. А за Orion Bouvier просто бих се оженила. Zero Life Night Vision е електро-пънк албум, но също както при CC мненията са на двата полюса и някои го определят като катастрофа от различни влияния, а за изпълненията им, че наживо Caroline Martial успява да те разсее от провалите на албума. Ако тия двамата бяха феодални селяни някъде през Средновековието грешните им, заразни тела биха свършили горящи в огньовете на Инквизицията. Мухаха!

Аз лично нямам никакви забележки и цялата истерия ми понася дори в усамотението на и без това продънените ми тонколони.

а chaotic dada dance party spirit


Kap bambino - new breath
by nuflicks

Labels: ,


posted by nickolette @ 20:30  

Widget_logo